Obtinere cod de confirmare prin telefon

In acest articol vom obtine codul de confirmare (CID) prin intermediul robotului telefonic Microsoft. Aceasta metoda durează cel mai mult dintre metodele disponibile (Obtinere CID din pagina de gestionare a comenzii sau Obtinere CID prin serviciul Self Service for Mobile), dar este singura optiune disponibila in cazul in care celelalte metode nu sunt functionale temporar.

Compatibilitate

Produse ce dispun de activare alternativa si pot obtine codul de confirmare:

  • Windows 11
  • Windows 10
  • Windows 8.1
  • Windows 8
  • Windows 7
  • Office 2019 Pro Plus Retail
  • Office 2019 Professional Retail
  • Office 2021 Pro Plus Retail
  • Office 2019 Home & Business PC
  • Office 2021 Home & Business PC
  • Office 2016 Pro Plus
  • Office 2013 Pro Plus
  • Office 2010 Pro Plus

Produse ce nu dispun de activare alternativa si nu pot obtine codul de confirmare:

  • Office 2021 Home & Business pentru macOS
  • Office 2021 Pro Plus Binding
  • Office 2019 Home & Business pentru macOS
  • Office 2016 Home & Business pentru macOS
  • Office 2016 Pro Plus Binding
  • Office 2021 Home & Business Binding
  • Office 2019 Home & Business Binding

Obtinere cod de instalare (IID)

Pentru inceput vom avea nevoie de codul de instalare (IID), cod unic pe care il putem obtine urmand instructiunile de mai jos, pentru Windows sau Office.

Dupa obtinerea codului de instalare (IID) putem trece mai departe.

Pentru a continua, asigurati-va ca aveti activ un numar de telefon si minute Nationale disponibile.

Apelam unul din numarele de telefon (apel cu tarif normal): 

  • +40 21 204 70 40
  • +40 21 204 70 15

Dupa câteva secunde vom fi intampinati vocal de robotul telefonic. Ne va aduce la cunostinta faptul ca apelul poate fi inregistrat si vom avea optiunea sa fim de acord dau sa refuzam inregistrarea. 

Apasam tasta 2 pentru a refuza inregistrarea apelului (sau tasta 1 daca doriti inregistrarea). 

De la acest punct, discutia cu robotul telefonic se va efectua doar verbal.

  1. Transmitem verbal robotului cuvantul Casnic (indiferent daca factura este pe persoana fizica sau juridica. Optiunea business este rezervata firmelor subcontractate Microsoft).
  1. Transmitem verbal robotului cuvantul Activare pentru a confirma scopul apelului.
  1. Transmitem verbal robotului cuvantul Office pentru a confirma ce produs dorim sa activam (indiferent daca dorim sa obtine codul de confirmare pentru Windows sau Office, optiunea aceasta este cea mai rapida in meniul robotului telefonic).
  1. Transmitem verbal robotului cuvantul Nu pentru a confirma ca nu dorim sa activam Office 365.
  1. Transmitem verbal robotului cuvantul Nu pentru a confirma ca nu activam produsul pe setup.office.com.
  1. Transmitem verbal cuvantul Windows pentru a confirma ca Office-ul este pentru Windows.
  1. Transmitem verbal codul de securitate dictat de robot pentru a continua.
  1. Transmitem verbal cuvantul Da pentru a confirma ca suntem la computer cu fereastra deschisa.
  1. Transmitem verbal cuvantul Da pentru a confirma ca avem afisat pe ecran ID-ul de instalare.
  1. Transmitem verbal cuvantul Gata sau Sunt pregatit pentru a confirma ca suntem pregatiti sa activam.
  1. Transmitem verbal fiecare grup de cifre din ID-ul de instalare si confirmam cu robotul dupa fiecare grup.
  1. Transmitem verbal cuvantul Zero pentru a confirma ca licenta nu este activa pe alt dispozitiv. (Nu intotdeauna este solicitata confirmarea)
  1. Introducem fiecare grup din codul de confirmare in chenarele identificate cu litere de la A la H din fereastra Office. Puteti opta sa primiti prin SMS codul de confirmare daca nu doriti sa ascultati robotul telefonic dictand fiecare grup.

Daca robotul telefonic va informeaza ca ID-ul de instalare nu este valid si v-ati asigurat ca l-ati tastat corect, va rugam sa raportati cheia in pagina de gestionare a comenzii pentru a fi verificata si validata. area discutieti cu robotul telefonic se va efectua doar verbal!

Dupa ce ati notat codul de confirmare pe care robotul telefonic vi l-a dictat sau l-ati primit prin SMS, il introducem in fereastra de activare, in chenarele identificate prin litere de la A la H. 

Acestia sunt pasii pe care trebuie sa ii urmam pentru a obtine codul de confirmare cu ajutorul robotului telefonic. 

Daca intampinati probleme la urmarea instructiunilor, nu ezitati sa ne contactati telefonic la numarul de telefon 0371 239 559 sau prin email la adresa contact@keysoutlet.ro

Au fost utile aceste informații? Multumim pentru feedback A aparut o problemă la trimiterea feedback-ului dvs. Vă rugăm sa incercați din nou mai târziu.

Mai ai nevoie de ajutor? Contactează-ne Contactează-ne