Raportare cheie invalida in PGC
Pentru toate produsele comercializate pe site-ul nostru (keysoutlet.ro) si al partenerilor, oferim garantia de activare de 30 zile. Aceasta garantie acopera situatiile in care cheia de activare achizitionata nu este valida din oricare motiv (cheie incompleta, neutilizabila in regiunea clientului, etc.).
Pentru a beneficia de o noua cheie, este necesara completarea unei cereri de schimbare.
Inainte de a raporta o cheie, asigurati-va ca ati urmat instructiunile de activare!
Accesati pagina de gestionare a comenzii (PGC), mergeti la produsul in cauza, iar in sectiunea de actiuni a cheii pentru produs veti gasi butonul Raporteaza cheie.
Dupa ce ati apasat pe butonul Raporteaza cheie, se va deschide fereastra pentru raportare unde trebuie incarcata o imagine cu eroarea intampinata la activare si sa descrieti pasii urmati pana la primirea erorii.
Asigurati-va ca mesajul de eroare este vizibil in imaginea incarcata. Imaginile ce nu sunt contin mesajul de eroare nu vor fi luate in considerare, iar cererea de schimbare a cheii de activare va fi respinsa.
Dupa completarea cererii, apasam pe butonul Trimite. Dupa cateva secunde cererea va fi inregistrata, iar in locul butonului Raporteaza cheia va aparea mesajul Cheie raportata.
Dupa transmiterea cererii catre echipa KEYS OUTLET, aceasta va fi analizata, iar in baza datelor transmise, cheia va fi schimbata daca aceasta este invalida sau cererea va fi respinsa daca cheia este valida dar nu s-au urmat pasii corecti pentru activare. Decizia finala va fi comunicata pe adresa de email utilizata la plasarea comenzii.
In situatia in care cheia de activare este valida dar activarea necesita pasi suplimentari, va vom contacta telefonic pentru solutionarea problemei.