Pregatire pentru sesiunea de asistenta remote (Windows)

În vederea sesiunilor de asistență tehnică remote, va trebui să instalați aplicația Getscreen pentru a ne permite să ne conectăm la dispozitivul dumneavoastră și a vă oferi suportul necesar pentru rezolvarea problemei dumneavoastră.


Aplicația Getscreen este sigură și utilizată de sute de mii de companii din întreaga lume. Poți consulta secțiunea F.A.Q. a platformei Getscreen aici dacă vrei să te informezi despre partea de securitate și protocolul de conectare în cadrul sesiunilor remote.


Orice sesiune de asistență remote necesită o programare în prealabil pe care o puteți solicita prin telefon, apelând 0371 239 559 sau prin email la adresa contact@keysoutlet.ro.

În urma efectuării programării, veți primi prin email confirmarea pentru data și ora stabilite.


Exemplu de email pentru confirmarea programarii

Sesiunile de asistență durează în medie 30 - 45 de minute, dar se pot extinde la 60 - 75 de minute, în funcție de dificultate. Înainte de stabilirea datei și orei sesiunii, asigurați-vă că dispuneți de timp necesar.

Cu 30 de minute înainte de ora programată, veți primi un email cu link-ul pentru conectare la sesiunea de asistență și codul pentru sesiune.

Exemplu de email ce contine linkul pentru conectare la sesiune

Dupã ce accesați link-ul apăsând butonul Accepta invitatia, se va deschide următoarea pagină:

În continuare vom face click pe butonul Download file din pagina deschisă (vezi imaginea de mai sus), iar descărcarea va începe.

In final deschidem fisierul descarcat si asteptam conectarea tehnicianului KEYS OUTLET.

Au fost utile aceste informații? Multumim pentru feedback A aparut o problemă la trimiterea feedback-ului dvs. Vă rugăm sa incercați din nou mai târziu.

Mai ai nevoie de ajutor? Contactează-ne Contactează-ne